avatar Ten blog rowerowy prowadzi grapler z miasteczka Poznań. Mam przejechane 3940.15 kilometrów w tym 838.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy grapler.bikestats.pl
  • Sprzęt Centurion Cross line

Jezioro Dębiniec

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 2

Dom - Malta - Antoninek - Zieliniec - Gruszczyn - Uzarzewo - Biskupice - Promienko - Jezioro Dębiniec - Promno - Kostrzyn Wlkp. - Ignacewo - Mały Trzek - Duży Trzek - Gowarzewo - Tulce - Spławie - Kobylepole - Malta - Dom

Wspólny wyjazd z Gosią. Piastowskim Traktem Rowerowym, przy tzw. w mordewindzie dotarliśmy do Promienka a następnie nad Jezioro Dębiniec. Tam kąpiel w jeziorku (super czysta woda) i wylegiwanie się na słoneczku. Następnie przez Promno dotarliśmy do Kostrzyna z misją poszukiwania jedzenia. Udało nam się znaleźć (ku naszemu zdziwieniu) całkiem niezły lokal z kebabami. Po posiłku, wraz z deserem dalsza droga przebiegała Pierścieniem dookoła Poznania - aż do Tulec. Odwiozłem Gosię nad Maltę i wróciłem do domu. Dzięki za super wyjazd :D

Jezioro Dębiniec:

Bombay Kebab (jedyny taki:D)