avatar Ten blog rowerowy prowadzi grapler z miasteczka Poznań. Mam przejechane 3940.15 kilometrów w tym 838.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy grapler.bikestats.pl
  • Sprzęt Unibike Luxor

Kiepsko pan wygląda kolego

Środa, 15 kwietnia 2009 · dodano: 15.04.2009 | Komentarze 2

Dom - Krzesiny - Koninko - Borówiec - Kórnik - Bnin - Konarskie - Radzewo - Trzykolne Młyny - Czmoniec - Orkowo - tereny wokół Orkowa - Czmoniec - Trzykolne Młyny - Radzewice - Świątniki - Rogalin - Rogalinek - Puszczykówko - Puszczykowo - Luboń - Poznań Dębina - Poznań Starołęka - Dom

Dziś z bikerem D@ve postanowiliśmy odwiedzić naszego kolegę z grupy, który mieszka we wsi Orkowo. Dawid przyjechał do mnie i udaliśmy się w stronę Kórnika. Po sprawdzeniu czy w arboretum kwitną magnolie i fotce pojechaliśmy pierścieniem w kierunku Radzewa. Dzięki sprzyjającemu wiatrowi, dobrej nawierzchni i moich jeszcze nie wyczerpanych "akumulatorach" pokonaliśmy ten odcinek bardzo szybko. Następnie wybierając drogę asfaltową przez Czmoniec dojechaliśmy do Orkowa gdzie wyjechał po nas Paweł. Zjedliśmy u niego drugie śniadanie po czym Paweł pokazał nam okoliczne, bardzo ciekawe i malownicze tereny. Niestety droga dość piaszczysta... Do Poznania wracaliśmy przez Rogalin i Puszczykowo częściowo wybierając szlak nad Wartą, częściowo asfalty. Przez Dębinę i Starołękę wróciliśmy do Szczepankowo. Dzięki Dawid za fajną wycieczkę i cierpliwość. Po przejechaniu 50 km zacząłem odczuwać zmęczenie, po 70 było już bardzo kiepsko a po 80 km totalna agonia... Cóż brak wprawy... Mimo to uważam wycieczkę za udaną i mam nadzieję na kolejne.

W Orkowie:

Z Pawłem nad jeziorem (fajne miejsce na imprezę):

Tu już było ciężko, ale walczę: