avatar Ten blog rowerowy prowadzi grapler z miasteczka Poznań. Mam przejechane 3940.15 kilometrów w tym 838.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy grapler.bikestats.pl
  • Sprzęt Unibike Luxor

TLK=Tanie Linie Kolejowe

Piątek, 7 sierpnia 2009 · dodano: 10.08.2009 | Komentarze 0

Dom - Malta - Rondo Rataje - PKP Poznań Główny - 270 km - Kamień Pomorski - Strzeżewo - Łukęcin

Wyjazd nad Bałtyk do Dudy który pełni tam funkcję ratownika WOPRu. Jechałem razem z Dawidem. Spotkaliśmy się na dworcu PKP w Poznaniu. Dość ciężko się jedzie rowerem z wielkim plecakiem (przydałby się sakwy). Niestety PKP zapewniło nam niezapomniane "atrakcje". Po przyjeździe pociągu okazało się że w przedziale rowerowym nie ma już miejsc i musieliśmy podróżować około 4 godzin w korytarzu, natomiast naszymi rowerami zastawiliśmy WC. Skandal - płaci się 9 zł za przewóz roweru a w zamian dostaje się podróż w toalecie... W Wysokiej Kamieńskiej przesiadka na osobowy do Kamienia Pomorskiego skąd już na 2 kołach do Łukęcina.