avatar Ten blog rowerowy prowadzi grapler z miasteczka Poznań. Mam przejechane 3940.15 kilometrów w tym 838.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy grapler.bikestats.pl
  • Sprzęt Unibike Luxor

Ojcowizna

Niedziela, 9 sierpnia 2009 · dodano: 10.08.2009 | Komentarze 0

Łukęcin - Pobierowo - Gostyń - Gostyniec - Świerzno - Stuchowo - Dobrzyn - Wilczkowo - Rybokarty - Wilczkowo - Dobrzyn - Stuchowo - Świerzno - Gostyniec - Gostyń - Pobierowo - Łukęcin

Wybraliśmy się, bo chciałem obejrzeć dom w którym urodził się mój tata i gospodarstwo dziadków. Niestety Dawida zaczęło boleć kolano i to tak bardzo, że po 13 km zdecydował się wrócić do Łukęcina. Jechałem więc dalej sam. W końcu dotarłem do wsi Rybokarty (gmina Gryfice), obejrzałem dom, kościół z XIII wieku i zabytkowy pałac. Okazało się, że jedyny sklep we wsi jest nieczynny. Zaczynałem odczuwać coraz większe pragnienie i spadek poziomu cukru we krwi. Zatrzymałem się w Stuchowie gdzie zakupiłem wodę i kilka batonów. Fajna wycieczka, szkoda tylko, że Dawid nie mógł ze mną jechać.