avatar Ten blog rowerowy prowadzi grapler z miasteczka Poznań. Mam przejechane 3940.15 kilometrów w tym 838.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy grapler.bikestats.pl
  • Sprzęt Centurion Cross line

Kto ma mapę?

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Dom - Tulce - Robakowo - Gądki - Robakowo - Borówiec - L.Drapałka - Dziećmierowo - Kórnik - Mościenica - Borówiec - Koninko - Jaryszki - Dom

Korzystając z tego, że miałem jednak wolną sobotę wybrałem się na rower. Po dotarciu do Tulec skierowałem się Pierścieniem do Robakowa. Na tej drodze jak zwykle zastałem piaskownicę... W Robakowie na rondzie pomyliłem drogę i dojechałem do Gądek. Musiałem zawrócić. Następnie dostałem się do Borówca. Chciałem odwiedzić kolegę, ale nie było go w domu. Nie czułem zmęczenia więc postanowiłem pojechać do Kórnika. Wybrałem alternatywną drogę koło Obserwatorium Astronomicznego i budynku Nadleśnictwa Drapałka. Wyjechałem w Dziećmierowie i wystarczyło tylko przejechać pod trasą S11 żeby znaleźć się w Kórniku. Tam chwila przerwy na drożdżówkę w lokalnej cukierni i dalsza podróż w kierunku zamku. Zbyt duża ilość ludzi zniechęciła mnie jednak do odwiedzin Tytusa:D Podjechałem na pomost, fotka i do domu. Po drodze zaliczyłem ponownie niewielkie problemy z lokalizacją, ale szybko sobie z nimi poradziłem.