avatar Ten blog rowerowy prowadzi grapler z miasteczka Poznań. Mam przejechane 3940.15 kilometrów w tym 838.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy grapler.bikestats.pl
  • Sprzęt Centurion Cross line

Orkowo

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 0

Dom - Koninko - Szczytniki - Kamionki - Mieczewo - Dworzyska - Radzewo - Trzykolne Młyny - Czmoniec - Orkowo - Szklak Bobrowy - Trzykolne Młyny - Radzewo - Dworzyska - Mieczewo - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Dom

Pomimo niewielkiego zmęczenia po wczorajszej wycieczce zdecydowałem, że trzeba skorzystać z ładnej pogody i wybrać się na rower. Postanowiłem odwiedzić kolegę ze studiów Pawła. Jako, że jest to już mój trzeci wyjazd do Orkowa znałem drogę. Udało mi się nawet utrzymać nie najgorsze tempo. Odcinek Mieczewo - Dworzyska to totalna piaskownica. Musiałem zsiadać i prowadzić momentami rower bo nie miałem sił na mielenie w piachu. Paweł poczęstował mnie bardzo dobrym ciastem:D Pokręciliśmy się po okolicy. Odwiedziliśmy też stary wiatrak. Miałem też okazję zobaczyć Szlak Bobrowy i wieżę widokową w Czmońcu. Bardzo fajny wypad.

Okolice Orkowa:

Stary wiatrak:

Wewnątrz znaleźliśmy kolekcję kufli i poczciwy eksykator:D :

Pomimo wszystko zdecydowałem się wejść na ten pomost: