avatar Ten blog rowerowy prowadzi grapler z miasteczka Poznań. Mam przejechane 3940.15 kilometrów w tym 838.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy grapler.bikestats.pl
  • Sprzęt Centurion Cross line

Wyjazd bardzo terenowy

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 1

Dom - Malta - Antoninek - Gruszczyn - Kobylnica - Wierzenica - Wierzonka - Barcinek - Kowalskie - Jerzykowo - Biskupice - Jankowo - Sarbinowo - Łowęcin - Jasin - Swarzędz - Kobylepole - Dom

Umówiłem się Kamilem nad Maltą o 11.00 a tam oprócz niego zastałem przedstawicielkę i przedstawicieli grupy AKTR "Cyklista". Postanowiliśmy wybrać się z nimi na wycieczkę. Jazda prawie cały czas lasami lub polnymi drogami. Dobrze jechało mi się w dużej grupie. Po posileniu się przy sklepie, bodajże w Barcinku padło hasło objechania Jeziora Kowalskiego. Organizatorzy wyprawy zamiast jazdy szlakiem postanowili jednak przedzierać się przez las. Jazda po mokradłach, przenoszenie rowerów przez strumyki i po zwalonych drzewach, narty na błotnistych górkach, przejścia po zwalonych drzewach, szukanie drogi w totalnych kniejach i pokrzywach i inne atrakcje:D W sumie można było obejrzeć rower z każdej strony i miało to swój urok. Następnym razem na taki wyjazd biorę maczetę. W Jerzykowie odłączyliśmy się z Kamilem od reszty grupy i ruszyliśmy w stronę Biskupic a następnie Swarzędza. Tam pożegnałem się z moim kolegą z pracy i resztkami sił wróciłem do domu.

Radość z tego że wreszcie wyjechaliśmy na drogę: